Tévhitek a dohányzásról való leszokással kapcsolatban

Jól leszokni a dohányzásról és mi. Mi tart vissza a leszokástól?

A leszokás gyógyszereiről röviden.

Tévhitek a dohányzásról való leszokással kapcsolatban

A nikotinos készítmények akkor tudnak segíteni a leszokásban, ha jól használjuk őket. Ezért vegyétek figyelembe a következőket: Nem kell hozzá orvosi recept.

jól leszokni a dohányzásról és mi

Ha bármilyen kérdésed felmerül a használatukkal kapcsolatban, kérdezd meg a gyógyszerészt. Csak a leszokás ideje alatt pl. Csak azoknak ajánlott a használatuk, akik sokat cigiznek naponta több mint fél-egy dobozzal.

jól leszokni a dohányzásról és mi

Érdemes a nikotinos tapaszt és a rágót vagy cukorkát kombinálva, együtt használni, melynek adagolásában segít a gyógyszerész.

De vannak olyanok is, akiknek elég volt csak az egyik típust használni A nikotinos tapaszt minden reggel más és más ép, egészséges testfelületre kell feltapasztani. Este vegyétek le, hogy ne zavarja az alvást.

jól leszokni a dohányzásról és mi

A tapasz abban segít, hogy napközben kevesebbszer kívánd a cigit. A nikotinos rágót lassan kell rágni, a nikotinos cukorkát lassan kell szopogatni ha gyorsan használod, akkor túladagolhatod a nikotint.

Akik a leszokáson gondolkoznak

Nem szabad lenyelni. Ezek abban segítenek, hogy átvészeld azokat a rövid időszakokat, amikor napközben megkívánod a cigit.

jól leszokni a dohányzásról és mi

Tudnod kell, hogy van egy másik gyógyszer is, ami drágább, amit a családorvosod írhat fel, de a vizsgálatok szerint jobban segíti jól leszokni a dohányzásról és mi leszokást, mint a nikotinos készítmények. Ez a vareniklin.

jól leszokni a dohányzásról és mi

Ha ez így érdekel, keresd fel a családorvosod és írattasd fel. Segítség: Hasznos tanácsokat kaphatsz az ingyenes zöld számon. Itt üzenetrögzítő fogadja a hívásodat, de vissza fognak hívni.

Nem kötelező megadnod a személyazonosságodat pl. Ezen a vonalon olyan bizonyítékokon alapuló módszerekbe avatnak be, amikkel dohányosok ezrei tették már le a cigarettát az Egészségügyi Világszervezet által javasolt módszerek. A tanácsadást szakemberek szakképzett pszichológusok végzik.

jól leszokni a dohányzásról és mi

Ez a program legálabb hat héten át tart, amelynek keretén belül hetente kerül sor a kb. Nincs veszteni valód, ha itt kérsz tanácsot, ezzel csak nyerhetsz, próbáld ki. Bővebb információ: Továbbá ingyenes és anonim segítséget jelentenek a leszokásban a különböző weboldalak és telefonos alkalmazások.

  1. Szegedi Tudományegyetem | Akik a leszokáson gondolkoznak
  2. Le akarja tenni a cigarettát? Ezért nehéz segítség nélkül leszokni - EgészségKalauz
  3. Mi tart vissza a leszokástól? Hogyan hagyd abba a dohányzást?
  4. Abbahagyja a dohányzást szédülten mit kell tennie
  5. SZÍVDERÍTŐ A tudomány állása szerint így lehet leszokni a cigiről
  6. Dohányzás – Wikipédia
  7. Le szeretnék szokni a dohányzásról. Mit tegyek? | Dr. Czompó Márta – Tüdőgyógyászat, Allergológia